HTML

Egy kövér ember végső elhatározása

Egy 23 éves, magával elégedetlen férfi vagyok. Elhatároztam, hogy le fogok fogyni.

Friss topikok

  • Kismaci86: @Richard_A: Esetleg a diétás kajáidról írhatnál... :) Szerintem sok embernek segítene :) (2010.04.27. 16:09) Helyzetjelentés!
  • Ragadd meg a napot!: Nagyon sok sikert és kitartást kívánok neked! (2010.01.22. 19:54) Bevezető
  • Richard_A: Hát eddig nem panaszkodom :) Köszi! (2010.01.10. 16:38) 9. nap
  • Richard_A: Köszi! Neked is sok sikert! (2010.01.07. 16:00) 5. nap

Linkblog

5. nap

2010.01.05. 21:51 Richard_A

Hali! Eltelt az ötödik nap is, én pedig jelentem egyre jobb közérzetnek örvendek.

Reggeli: update Jó estét keksz

Ebéd: Spenót főtt krumplival, fasírtal

Vacsora: Ugyanaz, fasírt nélkül

 

Mozgás: fél óra szobabicikli, egy óra séta, súlyzó, felülés, torna

Súly: 113 kg (minusz három kiló eddig)

 

Hát, nem sok újat tudok mondani, csinálom a dolgomat, ahogy eddig, néha kicsit monoton, de egyébként egész jól vagyok. Nem igazán sanyargatom magamat, de kevésszer eszek, akkoris kis adagokat. Ma ugyan nem ment le kiló, de csinálom tovább a dolgomat, aztán előbb-utóbb sikerül.

 

Jó éjt mindenkinek!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynifogokiden.blog.hu/api/trackback/id/tr671650198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alakváltó 2010.01.05. 22:23:42

Szia! Nem tudom, mennyire célravezető, ha naponta mérlegre állsz... Időnként, ha több az izmod, még többet is mutathat, pedig te valójában fejlődtél. Persze úgy csinálod, ahogy gondolod, de itt egy javaslat (főleg, ha a mérleg képes nagyon lelombozni):
1. hetente egyszer állj a mérlegre
2. centiket is mérj ugyanekkor: csípő, derék, nyak, de ha van időd, hozzáteheted a felkart, a combot, sőt a bokát is.
Ha a kilók nem változnak, a centik csökkenése mutatja a haladást!

Alakváltó 2010.01.05. 22:24:24

Ez egy más kérdés. Írtad, hogy egyetemista vagy. Mit tanulsz?

Richard_A 2010.01.06. 11:54:03

Szia! Igen, lehet jobb lenne, de én kiváncsi vagyok hogy haladok, egyáltalán jó irányba-e, ezért nézem magam mindennap. Persze nem esem kétségbe, ha nem változik, nyilván nem fogok meg nem is akarok egy hónap alatt 30 kilót fogyni :D

Mivel sokat erősítettem lehet hogy izom is jött fel. Igazából az újévi sokk után már nem nagyon tud lelombozni, csak egyszerűen kiváncsi vagyok, és soha többé nem akarok 116 kiló lenni :)

A centiket is mérem, de azt nem osztanám meg nyilvánosan, egyenlőre átugrani könnyebb... :)

2. Mérnök-informatikusnak tanulok!

Alakváltó 2010.01.06. 14:59:28

Az tök jó, hogy vezeted a centiket, nagyon jó lesz majd később látni a haladást.
Valahogy éreztem, hogy műegyetemes vagy :) A férjem is ott végzett, villamosmérnök szakon :)
Ja, meg uncsitesóm odajár. Varjasi Tomi, ismered? Bár ő még csak másodéves, te gondolom feljebb jársz már.
Írj már nekem egy e-mailt, a címed érdekelne ( h_evi@freemail.hu )

Richard_A 2010.01.06. 18:32:46

Szerintem tévedésben van valamelyikünk, azt nem mondtam hogy Pesten :)

Ligu 2010.01.07. 15:35:46

Szia Ricsi,

hasonló cipőben járunk, drukkolok Neked!

Richard_A 2010.01.07. 16:00:07

Köszi! Neked is sok sikert!
süti beállítások módosítása